fredag 19 oktober 2012

Dagens outfit fredag 2012-10-19


8 kommentarer:

  1. Inga kärlelshandtag där inte.. Ler

    SvaraRadera
  2. Jag har en tjej på mitt jobb som nästan har fått barn samtidigt som dig. Ni kanske kan ses och umgås?Hon jobbar på IKEA så där kan ni tralla omkring tillsammans. Du som älskar inredning

    SvaraRadera
  3. Du är skit snygg som vanligt :) vart är linne köpt? Har du köpt det nyligen?

    /Marielle

    SvaraRadera
  4. Du är så snygg!! :) Haha inte lesbisk men vafan.. :D hur kan du alltid se så förbannat fräsch ut? haha.. och jag önskar min kropp såg ut sådär, efter fl så är magen degig och hängig.. och bristningarna.. :( bläää

    SvaraRadera
  5. My: Har fått den frågan förut och jag svarar ärligt: jag tar ju för fan inte kort när jag ser som risigast ut. Haha.;)

    Jag har också degmage. Men drar upp byxorna så den hålls in.

    Bristningar har jag också men de syns ju inte genom kläderna. Magen, sidorna och låren. Men absolut inget jag lider av. Hade jag lidit hade jag sett över diverse behandlingar.

    Jag slutade helt med läsk och saft och dricker bara vatten. Smakar ju läsk ibland men det är inget dagligt intag. Det gjorde stor skillnad om jag säger så.

    Jag har lätt att sluta med sötsaker så det försöker jag hålla mig ifrån.

    Försöker få igång magen så det som kommer in kommer ut. Börjar dagen med två koppar kaffe och kanske torkade plommon. Torkade katrinplommon fungerar bra för mig. Mår magen bra, mår jag bra! =)

    SvaraRadera
  6. Snyggt halsband! Vart kommer de ifrån? :)

    SvaraRadera
  7. Halsbandet kommer från CountryHouse, Erikslunds shoppingcenter, Västerås.

    SvaraRadera