torsdag 18 oktober 2012

Det kan inte heta "Antonios Outfit". Nytt namn. Hjälp mig!


Jag har tänkt lite och det kan inte heta ”Antonios outfit”. Låter lite för hårt. På mig går det bra. Jag klär ju på mig medvetet och ibland vill jag vara fin. På Antonio är det en annan sak, så där tycker jag inte att ordet ”outfit” passar in.
Måste hitta på något nytt namn. Vad ska dessa inlägg heta? Inläggen där jag fotar vad han har på sig. Många av er är ju intresserade av hans kläder och hur jag väljer kläder till honom

4 kommentarer:

  1. Liten stil kanske skulle passa!:)

    SvaraRadera
  2. Lina: Liten stil var ett bra exempel.

    SvaraRadera
  3. Dagens Antonio?

    SvaraRadera
  4. Lina & Caroline: Liten stil var bra men såg så kort ut när jag gjorde rubriken i photoshop. Kör på Dagens Antonio det det föll ut hela raden.

    Båda två vra ju superbra. Tack för hjälpen. Kramar

    Man kan mixa båda till "Antonios lilla stil".

    Måste tänka lite=)

    SvaraRadera