tisdag 6 september 2011

till exempel en skål eller en katt.

Jag letar efter ett bord på blocket. Snubblade precis över detta bord. Måste ju vara ett skämt...

""Säljer mitt vardagsrumsbord väldigt billigt då jag ska flytta. Jättebra och fint bord förutom en liten detalj, det är nämligen lite brännskadat. Lämna aldrig rummet med tända ljus blev julens hemläxan. Men det står upp ändå och det blir faktiskt ganska stiligt om man ställer något över brännmärket, till exempel en skål eller en katt. Annars kan man ju använda det som sågbänk eller dörrstopp eller något liknande. 200 riksdaler, billigare vid snabb affär.

Det mäter L135 B80 H45, brännmärket ungefär 15x15cm
Nås på både mail och telefon""

1 kommentar:

  1. haha aw, nej det är rätt! ;)

    Oj, det har jag faktiskt precis startat upp så jag jobbar fortfarande med att hitta den perfekta ögonskuggan och pigmentet! Men det kommer säljas under namnet Débremo senare :)

    SvaraRadera