söndag 4 september 2011

Hiro myser bland kuddarna.

Min hund Hiro var jättetrött och skulle mysa bland kuddarna i lilla rummet. Jag såg att han höll på att somna och det såg ut som om han hade det så mysigt, men när jag tittade från en annan vinkel såg jag att han stödde sig på ett ben. Såg ut som om han stod upp, inte alls lika mysigt. Hahaha.
Sen gjorde Gabriel en koja av prydnadskuddarna och därinne skulle Hiro mysa och se söt ut. När jag tog bort kuddarna (i hans värld kojan) så blev han sur och försökte göra en ny koja av sov-kuddarna genom att försöka puffa upp dem med nosen. Då gjorde jag om kojan av prydnadskuddarna och kände mig jätteelak. Jag visste inte att han ville ha en hög kuddar på sig liksom.

Så söt så jag kan äta upp honom!!


1 kommentar:

  1. Gud vad otroligt vacker du är! & vilken söting till hund, vad är det för ras? :)

    SvaraRadera