lördag 3 september 2011

Gratis boddy från Kappahl

Har fått en gratis body från kapphahl. Läs mer om hur här. När jag gick till kassan för att häta ut den trodde jag att det var nån standardbody som de hade bakom kassan men tjejen i kassan sa:
Då kan du gå och välja ut någon på barnavdelningen so du tycker om. jag ba: VAAA!!!
Valde länge och väl. Hittade en fin ur en vinterkollektion. Jag gillar inte de där med massa färger och mönster som man blir alldeles yr av.
Märket heter Newbie och de hde massa fina barnkläder i fina färger och nice designe. Kika på kappahls hemsida för fler klädesplagg.
Har även en 25%-rabbat-check som jag fick i samma paket men jag hittade inget att köpa just då.
Tack Kappahl för den fina presenten och tack du trevliga tjej i kassan. Du var så rar och mjuk tyckte både jag och min vännina=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar