söndag 25 september 2011

Shopping: Nytt smink

Under öppningen av Erikslunds shoppingcenter har vissa affärer en viss % rabbat i öppningserbjudande. Makeupstore hade 25% rabbat vilket fick mig att passa på att köpa lite nytt smink.
Är nu tex stolt ägare av mitt eget Maria Montazai-läppstift.
Kicks hade 20% rabbat så jag köpt ny foundation, brunspray då jag inte solat nåt under hekla graviditeten och ett par lösögonfransar.
Fick även en massa parfymprover från Kicks på Erikslund och från Kicks på stan. Blev ju en hel del=)
Favorit bland dofterna var utan tvekan dkny pure.

Nya sminket från make Up Store:
Shampoo och balsam att tvätta mina sminkpenslar i. Eller håret...
Maria Montazai läppstift
Lippgloss
Blå eyeliner, Secret agent
Läppenna, Lollipop
Eyeprimer som man har under ögonskugga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar