onsdag 21 september 2011

Ikväll skall jag på VIPkväll av öppningen av Erikslunds shoppingcenter






Kl 20:00 ikväll skall jag på smygpremiär av öppningen på Erikslunds shoppingcenter. Här kan ni se vilka butiker som skall öppna där. Här är min "gravidoutfit" för dagen/kvällen.
Det jag längtat mest efter är min favoritbutik Country House. De stängde ju ner för att flytta ut till Erikslund. Detta betyder att jag ej har kunnat shoppat inredningen på ett väldigt bra tag. Ikväll skall jag köpa två ljus därifrån. County House är det enda stället i stan som säljer yankee candle-ljus.
Jag ska gå dit med min vän Jennie.

3 kommentarer:

  1. Hej jag skrev ett långt inlägg nånstanns där du skrivit om horton, tilläggas att jag sluta röka också förra perioden. En fuskat me de denna period aight stay strong mot Horton

    SvaraRadera
  2. Jag har inte Hortons just nu då jag är gravid. Det försvinner tillfälligt när man är med barn. Får se om det kommer tillbaka efter bebisens födelse.
    Jag tar imegran-spruta i låret mot anfallen då jag har en pariod med attacker. Funkar väldigt bra=)

    SvaraRadera
  3. va fint! kan du visa vad du har på fötterna med, till kjol?

    SvaraRadera