lördag 10 september 2011

Kedja till gravidsmycket, gravidbola

Fick tidigare i min graviditet ett smycke av min vän Sonja. I detta inlägg är det en närmare bild och fakta om smycket.
Jag skall nu börja använda det men hela veckan har jag haft problem med att hitta en tillräckligt lång kedja. Var på guldfynd och de hade en i äkta silver som var FÖR lång. Den kostade 499 kr. Lite för dyrt så jag fick tänka om.
Var runt på diverse billigare syckesbutiker så som glitter, ur och penn och H&M. Alla kedjor var för korta men då kom min syster på iden att köpa på Panduro Hobby. Har nu köpt två kedjor 50kr/st som jag har satt ihop till lagom längd så idag kan jag äntligen börja använda smycket.







  • Tröjan fick jag av mamma idag. Den är superskön och jag kan använda den hela min graviditet. Det ända som händer är att munnen kommer att le mer och mer.
  • Smycket är en gravidbola som plingar för bebisen min.
  • Kedjorna är köpa på Panduro Hoppy. Det är 2 st för 50kr/st. Vill ni köpa likadan keja så heter den: Keja Silverplätering 925S, 49,90 kr.

1 kommentar:

  1. Det som är så snyggt med åtsittande kläder när man är gravid. Vackert med gravidmagar. :)

    SvaraRadera