måndag 26 september 2011

Få håret stylat på Cut&Blow

Skulle ju fotas idag. Kan säga att det verkligen blev en heldag. Har haft så roligt på Erikslund med alla snälla, roliga och fina tjejer på både Cut&Blow och Make Up Store. Var och blev stajlad mellan 10:00-16:00. Sen in till stan för fotografering. Inte hemms förns efter 18:00 någon gång.
Jag tog taxi till Erikslund kl. 09:50 i morse. Kom dit vid 10:00, precis då brandlarmet gick. Fick stå utanför centret och vänta till 10:30. När vi väl fick koma in igen så fick den tjej som skulle styla mitt hår hoppa in och klippa en kund, så vi kom inte igång förens kl. 11:00. En hel timmes väntan.

Var otroligt roligt att bli stylad i håret. Inlägg, löshår och 150 hårspännen.

Frisören som fixade mitt hår heter Valencia och jobbar på Cut&Blow på Erikslund.
Här är Valencia och jag där hon lämnar över mig till Make Up Store för sminkning.
Visst gjorde hon en fin frisyr? Som ni ser på de första bilderna är det små kuddar i frisyren, mitt löshår, en massa dust it och en halv flaska hårspray. Inget man svänger ihop en morgon hemma framför spegeln med andra ord.

Vill även tacka övriga tjejer på Cut&Blow som tog bilderna.

3 kommentarer:

  1. Jäklar vad snyggt det blev!

    SvaraRadera
  2. Oj vilket fint hår du har!
    Har du några bra hår tips? :)

    SvaraRadera
  3. Skitsnygg frilla!
    Tänk om man själv kunde göra nåt dylikt.
    Nu är ju jag nästan halvflint sedan jag började tappa hår efter att Eljas föddes *haha*

    SvaraRadera