fredag 30 september 2011

Nu kan jag inte ta på mig mina egna skor längre


Magen tar mer och mer plats. Jag är andfådd väldigt ofta och något som är jättejobbigt är att ta av och på sig skorna, vilket jag gör flera ggr om dagen då jag går ut med Hiro väldigt ofta. Har släpat ut en stol i hallen.

Tyvärr har min sambo upptäckt stolen (tänkta han skulle missa den, han ser ju inte när jag byter matta, gardiner, sängkläder m.m). Han frågade om den skulle stå den för det var ju fult.

Ha, sa jag. Det är bara för idag… Tror jag måste berätta för honom idag att det inte var bara för igår utan för igår och 85 dagar framåt. Jag tror inte att han förstår hur ont jag har i höften och ryggen, hur andfådd jag blir av minsta lilla. Vi skall inte tala om den tid det tar för mig att sätta på mig strumpbyxor och strumpor varje morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar