söndag 18 september 2011

Fruktansvärd smärta i rygg och nedåt

Igår på restaurangen satt jag på en stol som inte var så skonsam för ryggen. Kände hur jag fick ondare och ondare. När vi åkte hem var jag nära gråten, så ont hade jag. Idag har jag fortfarande ont och är svullen längst ner. ALDRIG mer sitta för länge på en stol. Detta har ju på någe vis ihop med graviditeten men jag vet inte vad det är.
Gabriel försökte ta en bild på det parti jag är svullen. Syns inte så bra men där är det.  Sen längs hela ryggraden samt nedåt i svanskotan och skinkorna. Har aldrig haft så här innan.
Någon gravid som känner igen sig?

1 kommentar:

  1. troligtvis en nerv i kläm. testa att sätta upp benet där du har ont i skinkan på ett bord och streck ut genom att ha rakt ben, gör ont i början, men kommer att kännas bättre.. Jag fick så runt v 30

    SvaraRadera