torsdag 15 september 2011

Svar på en läsarfråga

Hej Anonym!


Jag äter precis som innan. Det som skiljer är att jag måste äta en redig och stadig frukost varje morgon. Jag försöker att inte äta pizza, hamburgare och pommes för då blir jag så trött och illamående. Detta gäller även socker i stora mängder. Kroppen laddas ur totalt. En lördag åt jag massa godis på kvällen, dagen därpå var jag som bakis. Låg i sängen ända till eftermiddagen.



När det gäller hur mycket jag äter, så äter jag massa. Har jag ju alltid gjort. ÄLSKAR mat!!

Jag tränar inte ett skit. Jag tycker det är så tråkigt att träna. Sen har jag foglossning så har problem med ena höften. Jag är ju ute mycket med Hiro och far och flänger så det blir väl en viss träning. Rör ju på mig dagligen.

Vi skall få en pojke och vi har valt ett namn. Får se när han kommer ut ur mig om han passar att heta så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar