torsdag 15 september 2011

Att välja tapeter var svårare än jag trott

Renoveringen av sovrummet kan sättas igång så fort jag valt tapeter. Detta var svårare än jag någonsin kunde tro. Har varit på Happy Homes och Öbergs. Från Öbergs har jag tagit med tre pärmar hem. Har haft dessa sen i måndags men har idag kommit fram till att jag inte ville ha någon tapet ur någon pärm. Nu får jag åka tillbaka, titta ut några andra som jag gillar, låna hem nya pärmar och sitta ytligare i 4 dagar och vela.

Som ni kan se så hjälper Hiro mig. Vi har länge suttit och diskuterat vad som skulle passa i sovrummet. Det vi inte kan välja är:

Fondvägg eller inte fondvägg?

Vit tapet med struktur eller utan?

Vit tapet med nåt stänk av grått i eller så, så att den får liv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar