onsdag 21 september 2011

Äntligen fick jag besöka mitt efterlängtade Country House

Har ju tjatat om Country House som har stängt igen pga flytten till Erikslund. Idag på VIPkvällen fick jag äntligen besöka den nyöppnade butiken. Å, så roligt det var. Jga köpte en burk att ha kaffe i, och två stora yankee candle-ljus. Ska fota och lägga upp imorgon då det blir bättre bilder i dagsljus. En luktar sköljmedel och den skall jag ha på toaletten. Den andra luktar nytvättade lakan och den skall stå i lilla rummet.
Jag var lite dålig med kameran under kvällen med fick några bilder från mitt besök av butiken.
 Här är Anna som är grundaren bakom Country House.
 En hel yankee candle-hörna. Fanns 4 st hyllor med olika ljus. Vet ni gott dessa luktar? Tycker man kan kosta på sig ett bra doftljus som verkligen sprider doft. Har massa småljus från IKEA med tycker inte alls att de fyller rummet med doft. Jag köper dem pga att jag gillar den vita färgen på värmeljusen. Hahahah.
 Jennie som jag var där med tar även hon en doftrunda bland ljusen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar