torsdag 1 maj 2014

Valborgsplugg på MDH

Igår blev det valborgsplugg i skolan. Gick ju hur bra som helt. Då vi suttit till sena kvällen dagen innan, så hade jag fått kläm på det mesta. Vi var 4 st ur klassen som sågs. Alla pluggade lite olika saker. Huvudsaken är ju att man får något gjort. Bra dag hade vi  i alla fall.

 På väg till skolan.


 Framtidens ingenjör.


 Lunch.

 Fastanade på en uppgift som jag satt med i två timmar. Åt och stirrade ner i boken. Fick lämna den till slut.


 Kaffe till mina vänner.





Jag har länge funderat på när våra pooler ska fyllas. Idag var de äntligen där och blåste rent, sopade och tvättade. Hoppas på att de fylls med vatten snart. Ska lätt låta Antonio leka där i.







 Jag orkade inte gå runt skolan då Frida hade med sig cykel, så jag tog Fridas cykel och gick igenom.

Bra och rolig ide. Någon mer än jag som fattar? Man ska ju sätta sig på den, ta en bild, lägga ut på insta och #taplats
Jag tar plats i att visa vad jag vill, och stå för det. Jag säger ifrån när jag anser att någon trampar på mig. Jag är kvinna, mamma, student. Jag är stark och jag vill visa det.

2 kommentarer: