fredag 2 maj 2014

Leker med sig själv

Antonio leker ibland med sig själv. Men nu har gått in i en ny fas i utveckling. Han leker med sig själv och pratar i leken. Tex igår morse satt han i soffan och såg nån bebisapa på tv. Då fick jag hämta hans apor (han kan ej gå pga skadad fot). Sen gick jag in på toa och fixade mig och hör hur han pratar där ute. Stora apan var pappan och de små bebisar. Han är jätteinne i bebisar just nu. Alla vuxna är mamma och pappa och alla mindre figurer är beisar. Mittemellan är pojke.

 

Hur som, han lekte att pappan bar bebisen och de kramades. Väldigt mycket kärlek i leken var det.

 

Jag störde inte förutom när han ropade mamma, och jag stack ut huvudet och undrade om det var i leken eller om han ropade på mig. Sen kom jag ju in i vardagsrummet för skulle ha kläder och så. Då smög jag runt med kameran för jag ville absolut spara ögonblicket.
 












2 kommentarer:

  1. Att leka själv och att leka med sig själv är två vääääääldigt olika saker.... Just sayin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fattar inte. Har jag uttryckt mig väldigt fel i texten? Vad gar jag skrivit, vad ska det stå?

      Radera