måndag 26 maj 2014

Grillning på Öster Mälarstrand

I fredags hade jag en toppendag.  Jag kännde att jag behövde en hel dag helt ledigt från skolan och bara ladda mig själv. Efter marknaden åkte vi ner till vattnet och fikade. Tittade på båtar med kidsen och njöt i solen. Tror det är sånt folk lägger på ut instagram med texten: Livet på en pinne.

Efter fika och promendad så begav vi oss hemm till Gabbes syster och hennes man för grillning.

Vi blev så bortskämde. Vin, öl, cola och tilltugg på terassen. Solen stekte och jag satt lite i skuggan och bara njöt. Man hade full uppsikt över barnen som lekte, så det var bara att luta sig tillbaka. Herre gud va jag mådde bra.

Tog tyvärr inga bilder från grillningen och all mat.Var nogför hungrig för att tänka på det. Det var kött, olika korvar, bröd, sallad, grönskaer, potatis och sås. Vi hade det så mysigt när vi alla satt och åt tillsammans.

Jag kommer typ bo här i sommar. Haha. Men att vi kommer hänga mycket här, är det inga tvivel om.

Puss på er och ha en bra dag.
Jordgubbar köpta på marknaden. Barnen åt nästan upp på väg alla från bilen till fiket. Jag fick bita av allt grönt och mata dem. Hade fullt upp då jordgubbarna var så små.












 Hemma hos Erika och Magnus.






 Så här kan man också sitta och titta på utsikten.


 Asså dessa två leker så bra ihop.




Men ni ser väl hur gött jag har det.

 De kom på att de kunde krypa ner i krukorna. Hur gulligt är inte detta?







 Dagens outfit. Finn ett fel i bilden. Haha. Här är vi på väg hem. Klockan är strax innan 21:00.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar