lördag 10 maj 2014

Dagens school outfit


Dagens schooloutfit

Som vanligt är dagens schooloutfit inte från idag utan tidigare i veckan.

Ny tröja från aliexpress. Fick många fina komplimanger för den.

Jag tycker själv jag passade mycket fint i den. Snyggt med jackan och halsbandet till.

Jag har kläder som är helt nya jag måste sälja av. Kan vara att jag inte trivdes i plagget, för litet eller bara inte min stil. Jag vet inte vart jag ska sälja dem bara. Blocket är dyrt, samt där måste man betala för att gå in och ändra om ett av plaggen blir sålda. (skriva såld över bilden).

Tradera är mycket tidskrävande.

 

Skulle helst vilja sälja här i Västerås så man slipper frakten. Så jag kan sälja billigt. Ska höra med skolan om man kan sätta upp nå annons på anslagstavlan där. Men då måste jag få tid att göra annonser med bild och text. Hoppas jag hinner det innan jag slutar skolan. Har slutprovet i matte E här om några dagar. Ligger i hårdträning.

Puss på er
 










 

8 kommentarer:

  1. Ett tips är köp- och säljsidor på facebook, finns flera stycken för Västerås :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Köp- och säljsidor på fb: tycker de är lite grötigt då de bara är synliga någon dag. Sen kan det gå dagar utan att jag har tid att svara på kommentarer på fb. Bättre med mail eller samtal. Men om jag hade haft tid hade det ju gått bättre:) kramar

      Radera
  2. En bloppis? Du kan ju skriva att du bara säljer inom västerås annars får dom komma och hämta själva? Btw, vart är dina vita sneakers köpta? Älskar dom :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bloppis: ja, kan ju försöka. Har massa att sälja. Svårt bara att mötas upp då jag typ aldrig är hemma. Kanske får vänta till sommarlovet.
      Anslagstavlan i skolan kan ju funka för det är i skolan jag är jämt. Ha ha.

      Nåt av de två blir nog att testa först. Gratis är gott, som man säger.

      Skorna köpte jag på din sko förra året. De är verkligen snygga. Jag har dragit ut sidorna så mycket det går så det bara är att glida ner med foten. Skönt ska det va!

      Radera
    2. Funderar på dessa vita. Lite klack på. Kan vara fint till klänning på sommaren.

      http://m.aliexpress.com/item/1167318076.html?tracelog=wwwdetail2mobilesitedetail

      Ca 165kr. Folk gav bra kommentarer så de verkar helt ok.

      Har ett par svarta med lite klack på. Nitar på sidan. Kostade över 1000kr på ecco. Jag går i tanttofflor på sommaren. Skönast. Så lite mer sneakers istället för klackar är mera bekvämt. Jag gillar bekvämt asså.

      Radera
  3. Tack för svar :) då kanske skorna ej finns kvar. Jag är verkligen kär i dom :p du får sälja via din blogg sen ha en bestämd dag då alla får komma och hämta sina plagg? (Märks det att jag älskar din stil och vill lägga beslag på dina kläder haha)

    SvaraRadera
  4. Lägg upp kläderna här på bloggen! Både gratis och enkelt=) Dom/vi som bor i västerås har ju inga problem att ta sig dit du är, bara att bestämma plats när köpet är klar så får man helt enkelt ta sig dit det passar dig. Jag är nyfiken vad du har att sälja, alltid nåt som någon annan gillar=) Tack för trevlig läsning och du verkar ha sån fin familj och du ger positiv energi! SÅna människor gillar jag=) Kramar /Carro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carro: Det är kläder som är helt nya som var lite för små eller som inte tilltalade mig. Kläder jag inte vet när jag ska använda. Några toppar, tröjor, en jacka. Nå begagnade kläder också. Och så en massa smink. MASSA!!! Har inte tid att använda alla MUS-skuggor.

      Ja, positiv energi is the shit!! Annars skulle jag inte orka med allt.

      Radera