tisdag 27 maj 2014

Gårdshäng

I lördags skulle Gabbe festa lite hos en kompis. Efter jag pluggat klart och kom så bytte jag om och badade med Antonio i poolen. Han tog sats och sprang och hoppade i vattnet. Om någon granne gick förbi ropade han till grannen att han badade och ramlade i vattnet. Om någon missade att han badade liksom. Haha.

Vi hade jätteroligt och jag lekte massa med Antonio i vattnet. Sen fick han bada själv. Jag kurade ihop mig i soffan och knappade lite på telefonen. Grabbarna satt och pratade och tog en drink. En liten drink. En varsin kanna. Haha. Jag trodde de gjorde lemonad inför kvällens fest, men det var tydligen en varsin drink de gjorde. Haha.

 En lite drink i värmen är aldrig fel.


 Myser och pratar i poolen.

 Han "ramlar" i poolen.


 Tar sats och slänger sig.




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar