fredag 30 maj 2014

Blåsiga klippor med en doft av Mälaren

Innan kylan kom gjorde vi massa utflykter. Vi tog verkligen vara på värmen i den mån vi kunde. Jag har ju skolan.

Nu början påsen dra ihop sig och nu är det inte lågt kvar av basåret. Hela mitt huvud är fullt av saker jag vill göra med Antonio och Gabriel. Saker jag vill göra i hemmet och saker  jag vill göra åt mig själv.

Idag blir det plugg men jag ska också fundera på hur jag ska lägga upp denna sista helg med plugg/ umgås med familjen.  Jag kanske måste vila. Bara vila för att sen orka slutet. Så jävla pepp nu!

 

Vi har varit på utflykt till några klippor vid Mälaren. Det luktade underbart där jag satt med hunden i knät,  och blåsten från vattnet sköljde över mig. Gabriel och Antonio var ut på en brygga och vinkade till mig.




 










 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar