tisdag 6 maj 2014

Fredagsgrillning med Ewelina , Robin och Elmo

I fredags pluggade jag. När jag var klar skulle vi grilla med Elmo och hans föräldrar. Då det haglade ute så blev det till att steka i stekpannan istället.

Vi hade en jättetrevlig eftermiddag här hemma. Ewelina hjälpte mig med min ”att-sy-hår-kläder-högen”. Vi sydde alla hål och det är jätteskönt att slippa se högen i garderoben. Nu hänger kläderna hela i på galgar istället.

Då Antonio hade skadat foten så kunde han inte åka runt på sin nya trehjuling. Det ordande Elmo upp genom att skjutsa runt Antonio på flaket. Härliga ungar det där.

De hade nog väldigt kul på Antonios rum som ni ser på bilderna nedan. En bomb måste ha sprängts där inne. Haha


 Aj min fot, gnäller Antonio. Han har sockor på fötterna för det har man när man har ont...

 Sötaste ungarna jag vet.





 Elmo skjutsar Antonio på flaket. Bra föräldrar vi är som lär dem att skjutsa i så tidig ålder. Haha


 Syhörna. Och det vi fick höra. Robin och Gabbe körde på om att det var kvinnornas uppgift att sy. Jag blir ju eld och lågor av sånt snack.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar