söndag 25 maj 2014

Blåst upp poolen

Bästa mamman har blåst upp poolen och fyllt den med varmt vatten.



I fredags skyndade jag mig och avbröt pluggandet strax efter lunch.

Det var absolut ingen bra morgon och Antonio hade varit så ledsen. Jag hade lovat Antonio att försöka hämta honom tidigare så vi kunde kramas en massa. Ringde till dagis vid två och bad personalen fråga Antonio om han ville att jag skulle komma och hämta honom på en gång. Det ville han. Man hörde på rösten att det inte var en bra dag. Jag kom på stört och han sprang fram mot mig och släppte inte. Sen åkte vi hem på cykeln, åt lite mat och sen drog vi fram poolen. Han satt i mitten och skrek: Blås mamma, blås. Tonno ska bada. Och jag blåste så jag blev blå i ansiktet.

Folk på gården hade nog roligt åt oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar