lördag 31 maj 2014

Nya favoriter från aliexpress

Här är mina favoriter jag fått hem från aliexpress.



Härliga färger nu på sommaren.


Lite tjockare tröja med fleece inuti.


Och en i rosa. Jag älskar båda två.


Sportset från Adidas. Går runt i byxorna hela tiden. De är så sköna. Överdelen passar så bra. Jag beställde storlek L på setet, då de är små i storleken. Har beställt ett till i turkos färg, men då tog jag M i byxorna och L på överdel. Gick att göra så. Mailade säljaren.

Vardagsklänning som funkar från vår-höst. Är mycket nöjd. Funkar att ha i skolan då den är längre och har långa armar.




4 kommentarer:

  1. Åh älskade den rosa tröjan, vilken storlek tog du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Victoria secret, love pink-tröjan var det free size på. Här är länken:

      http://www.aliexpress.com/item/HOT-SALE-2013-fashion-sweet-sexy-neon-pink-love-pink-plus-velvet-long-sleeve-pullover-sweatshirt/1541728611.html

      Radera