måndag 19 maj 2014

Sista pluggdagen i skolan innan tentan

Nu är sista pluggdagen i skolan innan tentan gjord. Den var i fredags.

Både lördag och söndag skulle jag plugga, och nu idag måndag skulle vara min vilodag. Men lördagen pluggade jag inget alls utan vi gjorde en massa roliga utflykter i stället. Jag sov middag i flera timmar, för kroppen och hela jag var så trött efter en hård pluggvecka med många timmar spenderandes i skolan.

Igår gick jag igenom gamla tentor från tidigare mattekurser och gick igenom inlämningsuppgifter.

Idag ska jag plugga men har så mycket annat i huvudet så kan inte ens öppna böckerna. Det här var ju inte bra då provet är så himla avgörande för min framtid.

Ska göra ett nytt försök om en stund.

Har massa att göra så jag är i topp i mitt fantastiska mattehuvud. Kommer bara verkligen inte igång och huvudet fungerar inte alls=(









Vi har turen att få lite hjälp av läraren Micke från Robotikprogrammet.
Han verkan känna på sig när man sitter fast helt. Då kommer han glidandes förbi och man ropar hallå.

Den här fredag gick bra för mig. Fick massa gjort och mitt huvud var på topp.  Synd när det kommer saker emellan som gör att huvudet inte alls fungerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar