torsdag 15 maj 2014

School Outfit

Idag bär det av till skolan som vanligt. Inga lektioner, utan studera på egen hand.

Min panna ser ut som ett sorts smörgåspålägg, nämligen prickig korv. Stressen har byggts upp. Att jag inte alls känner att jag är redo för det avgörande matteprovet, och sen allt med sjukdomen.

Men till nästa helg är provet över och då har jag två veckor på mig att plugga till fysiktentan. Och sen är det sommarlov den 6:e juni. Jag ska göra allt jag har lust med och bygga upp nya krafter. Ladda min kropp så jag orkar en helt ny start i en annan stad till hösten.




 

3 kommentarer:

  1. Vilken stad ska du plugga i, och vad är det du ska plugga? :)

    SvaraRadera
  2. ingenjör. Trodde det framgick med min väska: "Framtidens ingenjör". Haha. Blir i Eskilstuna=)

    SvaraRadera
  3. Jo, jag förstod det. Menade mer vilken inriktning på ingenjör. Jaha, välkommen hit då! :)

    SvaraRadera