måndag 19 maj 2014

Sortera gamla tentor och inlämningsuppgifter

Efter att jag plockat fram gamla tentor och tränat på dem så kände jag att dessa kan jag ju behöva i framtiden. Men facit låg på nätet och allt var en enda röra. Så jag kunde ju inte bara lägga allt i skåp. Så nu har jag skrivit ut allt med tillhörande facit. Gjort framsidor och lagt allt i plastfickor. Nu fick jag ordning på allt och det känns skönt. Tänk om jag haft den här ordningen från början. Då hade min repetition inför mattetenten gått smidigare.

Oording gör mig stressad och jag vet att det ligger där till senare och allt bara läggs på hög. Så jag försöker ju göra allt på en gång så det inte bildas ”att-göras-högar”.

Men detta var nog bara en undanflykt till att sätta mig och plugga vilket jag borde. Så jävla kass i dag asså. Skärpning Marlene.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar