fredag 2 maj 2014

Grooming Stencil Kit Make Up Shaping, Beauty eyebrown

Har någon testat dessa mallar i plast som man lägger på ögonbrynet och sen målar? Mallarna är gjorda i ABS Plats. ABS är resistent mot syror, alkaliska lösningar, alkohol, fett, olja, saltlösningar, och  mättade kolväten. Jag har googlat på materialet för jag hoppas att ögonbrynsmallarna är mjuka, typ som silikon, men hittar bara hårda saker som är gjorida i ABS.

 

Jag tänkte köpa mallen A1-A4. Den kostar ca 10 kr. Är jättenyfiken. Kanske blir jättebra och kommer att bli en sak jag använder varje morgon. Jag målar ögonbrynen med ögonbrynsskugga från Make up store, med tillhörande pensel.
 

 

Det finns olika mallar att välja mellan. 6 olika mallar. Här är de övriga fem. Jag tror själv jag ska ha första mallen på stora bilden här ovan.
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar