lördag 22 december 2012

Solade som planerat i morse


Gick inte upp tidigt men hade tur så Antonio sov länge. Gick upp, satte på mig mjukisar och gick och solade i 25 minuter. Var skönt. Finns en fläkt i solariet vid fotändan så det blir inte så svettigt som det annars kan bli i ett solarium.

Nu börjar jag bli lite röd om kinderna. Så ska inte sola ikväll utan väntar tills det röda har lagt sig. Vill som sagt få en liten bränna. Tillräckligt brun så att jag slipper ha foundation i ansiktet. Sen är det så nedrans snyggt att vara lite brun i pannan som kontrast till det ljusa håret.

2 kommentarer:

  1. så fett skönt öskar ja me får sola för mamma typ ba säjje nej kramiiiz

    SvaraRadera
  2. Visst känner man sig fräschare och piggare när man har lite bränna så här på vintern! Men eftersom man vet hur farligt det är brukar jag hålla mig till att sola 5 gånger på vinterhalvåret så håller det i sig ganska bra resten av vintern, särskilt på kroppen. Du med dina fina mörka färger blir nog väldigt fin med solbränna till ditt ljusa hår, kontraster är alltid snyggt!

    SvaraRadera