torsdag 20 december 2012

Hur det går med bloggdesignen...


Jag vet att jag lovade både det ena och det andra när det gällde bloggdesignen. Men det hände inte så mycket mer än headerbilden. Nu har jag fått tag på en kille som heter Adam. Han förstår html och ska, som det ser ut nu, hjälpa mig i nästa vecka.

Funderar på att ta bort en kolumn och bredda själva bloggen. Alla bilder som lagts upp till bytet kommer alltså vara mindre än bloggen.

Några av er gillade inte min nya header men ni kanske har vant er nu. Jag hatade Kissies nya design hon la upp på sin blogg, men nu har jag vant mig och tycker den är tipp topp. Man är van vid ett visst utseende på en blogg man läser varje dag.

2 kommentarer:

  1. Åh vad skoj! Skulle oxå vilja göra något nytt med bloggen men man är ju inte så inne på det där.. Och rädd att man ska förstöra allt istället...

    SvaraRadera