tisdag 4 december 2012

Men vadå ångest!????


Jag har ju värsta magkatarren över allt som har med körning, teori och framtida prova att göra. Då jag kommer vara så sjukt nervös på teoridagen förstod jag att jag skulle se livrädd ut på bilden man tar innan provet, som sedan blir bilden till ens körkort, som ska pryda kortet i 10 års tid. Så idag var jag till Trafikverket för att ta körkortsbilden. Har blivit värsta grejen med den här bilden. Hade förberett mig och sminkat mig innan jag gick dit. Men vad händer? Jag blir nervös av att bara vistas i lokalen. Känner mig stressad över att det var så mycket folk där, så jag blir inte mig själv. Skulle ta den där jävla bilden i automaten. Kan inte le, har rak mun och vidgar mina näsborrar. Jag vet inte vad som hände!

När jag var klar frågar jag i receptionen om jag fick ta om bilderna eftersom jag såg drogad ut på dem, samt nu förstod hur maskinen funkade, men nej, jag fick välja mellan pest eller kolare så valde kolera.


Nu sa min kompis att det var ju bara att göra om när man satt där i automaten. Hon såg också ut så på sina första bilder för man fattar ju inte hur automaten funkar riktigt. Men jag visste inte det,  så nu kommer jag få ha den där drogade tjejen med vidgade näsborrar på rosa kortet i 10 år.  Vadå fail?
Fick terorisalen visad för mig eftersom jag hade drömt mardrömmar om den. Nu känns det pyttelitet bättre inför teoriprovet. Synd bara att jag inte ser fram emot att få visa upp körkortet om jag klarar proven. Hahaha. Asså ni fattar inte. Jag som förberett mig så väl innan. Hahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar