fredag 21 december 2012

Antonio på BVC

Idag har jag varit till BVC med Antonio. Han fick två sprutor och det gick superbra. Vi distraherade honom med sockerlösning och nån leksak. Han gnällde när han fick sprutan men direkt efteråt fick vi honom att tänka på annat. Han grät inte ens.

Jag passade på att väga mig jag å, då vi inte har någon våg hemma. Tog kort på vikten då jag inte minns vad jag vägde sist när jag var på BVC. I slutet av Augusti vägde jag i alla fall 56,7.
 Hon på BVC sa att jag skulle ta fram mina pussel till Antonio då hon såg att han försökte sätta tillbaka nån pusselbit där den skulle vara. Så när vi kom hem tog jag fram det lättaste jag hade hemma. Det är nog lite för svårt. Var så många djur. Men de var god att bita på i alla fall tyckte Antonio.
Han lärde sig snabbt att man fick bort pusselbitarna genom att lyfta i den lilla röda pluppen på varje bit. Han tog bort dem och jag satte tillbaka dem. Han har lekt med pusselbitarna hela kvällen nu=)

1 kommentar:

  1. Gud tycker du har blivit så smal och väger så lite! Du har väl inte fått en ätstörning?

    SvaraRadera