söndag 20 november 2011

Vilken super-rolig helg!

Igår var det en riktigt super-dunder-rolig dag. Det var min kära Gabriel, mamma och syster.
Syster Rebecca.
Vi åkte på loppis.  Loppisen var inge bra, Bara skitsaker. Tråkigt då jag var på fyndhumör.
Min mamma bakifrån på loppis.
Efter loppiset åkte vi till Erikslund shoppingcenter och tittade lite. Min mor köpte en liten present till mig. Liten och liten. En tunn fin kofta som jag kan ha till magen. Svårt att få på sig något så här sista i månaden.

Så här rak och lång blir den ju inte på mig. Hahaha. Kan VERKLIGEN rekomendera detta plagg till er tjejer som är gravida. Passar ända till slutet;)

Sen bjöd Gabbe mig på valfri maträtt i centret. Jag valde pizza=)

Mot kvällningen åkte vi hem, hämtade Hiro och åkte hem till mamma för Hiro skulle vara där. Gabriel och jag skulle bort på tacoskväll hos våra vänner. Vilken heldag va? Fredagen var lika full. Då var vi bland annat på 8års-kalas.

Idag har vi haft städdag här på gården, som nu riktigt skiner, för alla har gjort så fint. Min kropp är helt slut nu! Höften och ryggen är katastrof. Höften låser sig nästan. Kommer nog sova gott inatt.

1 kommentar:

  1. Härligt dag ni ser ut att ha haft.
    Och du, vilken snygg kofta du fick av din mor. Snäll hon är! :)

    SvaraRadera