lördag 26 november 2011

Få bort det gula ur håret

Det är inte roligt när färgningen går fel och man blir gul istället för blond. Här är några tips jag fick in, om hur man får bort det gula ur håret, som jag kände att jag ville publicera för det är bra tips:

Mitt hår är mitt humör
Och jag var inte på bra humör då håret var trasch. Färgen jag färgar utväxten med blev inte som den brukar, säkerligen pga av att jag är gravid. Jag var gulhårig (enligt mig själv) Jag tyckte jag såg ut som kvinnan i mekonomenreklamen som gick tidigare i höstas. Så det blev till att panikåka till maxi. Hittade en toning som lovade att ta bort det gula. Inge golden i den färgen, utan ice var det.

Betyg: Den fungerade bra. Dock tog den inte bort det gula längst ner mot hårbotten men allt annat fixade den. Så nu är jag på bra humör igen och kan slänga med svallet. Nästa gång det är dags för att färga utväxten så tonar jag nog det bara, eftersom det säkerligen kommer bli samma sak med färgningen då som nu annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar