torsdag 10 november 2011

I sängen med Elin

Jag tycker rubriken var rolig. Men det är ju faktiskt i sängen vi är. Leker med hundarna på mina puffiga täcken.

Elin och hennes kille kom hem till mig idag, med sin hund Igor. Elin hade ringt veterinären tidigare och lärt sig något nytt som vi testade på hundarna. Hennes hund blir så uppspelt och kan i värsta fall kräkas när han träffar Hiro. Så när dem kom gick jag ut med Hiro på gården. Elin gick runt på gården med sin hund och jag någon annan stans på gården med min hund. (Såg en aning töntigt ut ja...) I början drog båda i sina koppel så att de ströp sig själv, men efter ett tag så blev båda två mer avslappnade och promenerade fint. Sen när de var lugna så släppte vi dem så de fick hälsa. Gick ju hur bra som helst. Vilket hejdundrandes tips asså.

Sen gick vi in och lät vovvarna leka medans Elin visade lite saker i photoshop för mig. Självklart hade vi tända ljus och min cozy christasdoft som spred julmys i hemmet.

1 kommentar:

  1. ooo Love the title ;) kanske jag borde byta min rubrik till "I sängen med Marlene" hahahhahaha!

    SvaraRadera