lördag 5 november 2011

Shopping. Knästrumpor

Jag använder endast knästrumpor nu när det är kallt och jag är gravid. De är lättare att ta på sig och dra upp om de glider ner. Jag köpte ett par i ull med knappar på från Lindex, sen vid första tvätten råkade jag torktumla dem. (Ull+torktumla= pyttesmå).  Ett annat par som också låg i torktumlaren tappade all sin elastiskitet så de blev en boll i skorna hela tiden.
Har letat som en tok på stan och de flesta knästrumpr kostar mellan 99-149kr. Så hittade jag på H&M. Hade faktiskt inte tänkt på att leta där.
De vita med mösnter kostade 79kr. De svarta och gråa låg i ett 2-pack och kostade 79kr.

2 kommentarer:

  1. hahaha - nej men jag kände att det var ett kap så jag kunde inte motstå lite kuddar!


    Huga - visste inte att jag skrev det så ofta.

    Det beror på vilket samman hang..
    kollade jag på en bild på Hiro och säger huga så menar jag huuuuga (ojojoj eller naaaaw) vad söt han är!

    Hoppas du blev lite klockare men sköna böna. Puss

    SvaraRadera