onsdag 30 november 2011

"Det ser lite tomt ut"

Några som varit här har sagt "Det ser lite tomt ut där på väggen".
Barnsängen ska stå där men jag kan hålla med om att det är lite tomt. Så igår satt jag och letade hyllor på nätet för att sedan mäta på väggen, titta, kolla bilder, mäta igen, titta på håll, titta på nätet. Blev till slut två st tavelhyllor från IKEA i vitt. (köpte de när vi var på julbordet igår, samt två stora tavelramar)
Så idag ville jag självklart få upp hyllorna, så min granne Timh var här och borrade upp dem åt mig.
Har beställt två tavlor från babywall som borde komma imorgon. Ena tavlan ska sitta på den översta hyllan. Det är en tavla med bebisens namn på. Så imorgon ska ni få se hur fint det blir. Så spännande det ska bli. Längtar.
UPPDATERING:
Hann inte idag, men imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar