tisdag 22 november 2011

Lussefika gjorde sig gott i min mun

Igår kväll var vi hem till Gabriels syster och hennes man för att äta mat och förtära lussefika. Det var underbart gott allting. Gabriels syster, Erika, hade bakat lussebullar efter eget recept, och man fick äta hur många man ville. Jag har fått nippe på lussebullar och lussekatter nu senaste veckan, så när jag fick gå loss så där, var det så gott i min mun! Fast jag orkade bara tre, för vi hade ju ätit middag innan.

Vi var där i flera timmar och umgicks.
Erikas man Magnus leker lite med Hiro medans han skär kyckling i sina gröna kycklinghandskar.
Jag är inte tjurig även fast det ser ut som om jag har sålt smöret och tappat pengarna. Jag hade nog bara nedrans ont i ryggen.

1 kommentar:

  1. Du verkar ha så himla fint och mysigt inrett hemma hos dig :) Man blir så avis ! :D

    SvaraRadera