söndag 13 november 2011

Mina badrumslådor

Fick för länge sedan en läsarfråga om det var möjligt att få kika in i mina badrumslådor. Här är dem. Det är ett tvättställsskåp från IKEA med två lådor. Även inredningen är från IKEA.
Här förvarar jag alla skuggor och smink som inte är vardagssmink, för det ligger i ett annat rum.
Som ni kan se går det att skjuta inredningen på vänster sida, så det är 3 nivåer av förvaring. Väldig ordning har jag här. Vet exakt vart en ögonskugga står.
Undre lådan har jag läppglans och lite annat. På högra sidan ligger övrigt och Gabbes necessär.

5 kommentarer:

  1. Hejhej! Bara en fråga har du varit modell (eller är), du är så fin! :)

    SvaraRadera
  2. HOLY SHIT. Fan vad grejjer! puss

    SvaraRadera
  3. Shiiit vad mycket roligt smink:-) Vad är det för läppglans du har så många av? Alltså vilket märke?

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Oj så mycket smink. Vad härligt!! Jag har rätt mycket smink i skåpet också men är sämst på att måla så de ligger bara och blir gammalt. :P
    Ja, måste verkligen köpa en BUS nu om jag ska våga visa mig utomhus. Har du nått tips på nån bra? :)
    Haha, så det säger du. Att jag har en liten mage? Skönt att höra, för man känner sig ju rätt otymplig nu. :) och värre blir det. Jag är glad så länge jag inte lägger på mig en massa vätska.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Dessutom måste jag ju säga att jag tycker att din mage är väldigt fin, du är ju ändå 5-6 veckor före mig!!! :) Det syns att vi väntar pojkar!

    SvaraRadera