onsdag 30 november 2011

Dagens outfit

4 kommentarer:

  1. Haha, jag förstår inte hur du kan vara höggravid och ÄNDÅ se så himla bra ut!

    SvaraRadera
  2. Cornelia:
    TACK!!! Varför ska man inte göra det. jag mår ju bra och är pigg så är inte sängliggandes precis;) Bara styla allt som vanligt.


    Din länkning leder ej till din blogg utan jag kom till blogg.se. Nåt gick väl snett. Annars hade jag så klart svarat på din blogg...

    SvaraRadera
  3. Hejhej!
    Vad fin du är med bebismage! Hoppas bebisen blir lika söt som mamman!

    Jag har en liten fråga, jag undrar lite saker om Hiro. Hur gammal är Hiro och vad för ras är han? Anledningen till att jag frågar är för att jag själv planerar att skaffa en hund, men vet än inte vilken ras.

    Kram! :)

    /Nathalie

    SvaraRadera
  4. Nathalie: Hiro är 2 år och snart 2 månader. Han är en pomeranian. man kan också säga dvärgspets. Lycka till=)

    SvaraRadera