onsdag 30 mars 2011

Whats wrong with these photos

Ellen är en av mina idoler om jag kan uttrycka mig så. I sitt program har hon en punkt som heter "Whats wrong with these photos". Tittarna får helt enkelt maila in bilder de tagit där någonting på bilden är lite tokigt, roligt eller stämmer inte. Kan inte lägga ut alla bilder, men ni kan gå in här och titta. Jag har skrattat en hel del hittills.
Whats wrong with these photos bilder.
Made in China eller USA?? Bestäm er!!
What the fuck vadå?
Yellow Curved Fruit? Bananer heter det.
- Hej och välkommen till tårtbageriet.
- Hej, jag vill beställa en tårta. Jag har med mig en lapp här, som förklarar vad det skall stå på den.
Sam   röd
Brandi  blå
Samanta  gul
- Fattar ni?
- Självklart, vi fixar, vi levereran tårtan till kl 15:00 imorgon...
 
1 Färgerna skulle inte stå med på tårten.
2 Förgerna är i fel färg dessutom.
FAIL!!!

1 kommentar: