söndag 20 mars 2011

Finrestaurang med älsk

Igår bjöd min kille mig på finrestaurang. Vi gick dit med hans familj. Maten var jättegod. Var precis efter jag slutat jobbet, man han byta om i alla fall.


Något nytt som började förra veckan:
Varje gång jag skall ta kort så kommer min hund och river på mina ben och vill upp. Därför är han med på alla bilder. Annars skulle jag stå och göra konstiga miner, för hur skönt är det med en hund som hoppar på ens ben? Jag vet inte vad det är han gillar med kameran? Är det blixten? Vill han synas i bloggen? Jag förstår verkligen inte varför han gör som han gör. Super-dupergulligt är det i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Hej Marlene, ska du inte färga utväxten? Ser ut som det börjar bli dax. Vad för hårfärg använder du? :)

    SvaraRadera
  2. Haha. Det menar du inte??!! Jag kan inte. Får se ut så här. Detta beror på missödet som skedde vid årsskiftet.När mitt hår gick av. Så jag kan inte göra nåt nu förns det växt ut lite till.

    Är det inte inne med utväxt?? Hahaha

    PS:Någon frisör som vill tjäna 200 kr får gärna komma hm, till mig och färga. Gör det inte själv. Får inte nudda håret som är sönder. då har jag inget hår kvar sen...

    SvaraRadera