torsdag 31 mars 2011

Så nöjd med färgningen av håret


Var så orolig att färga utväxten. Har ju låtit den växa väääääldigt länge nu. Allt gick ju bra till slut. Gäller bara att vara försiktig.
På fredag skall jag tona håret på min killkompis. Han kommer hit för min kille åker bort. Kan inte vara själv en hel helg ju!!!!
Kan vara lite att Gabbe ligger bakom den här fredagen. Han gillade inte att jag skulle vara själv hemma, och sen bara jobba. Vart tog livet vägen menade han på.

Imorgon ska jag titta på passande toning. Kommer bli såååå kul. Längtar!

2 kommentarer:

  1. Hahaha!

    Ja. Lite så faktiskt. let me fill you in.
    2007 svart
    2008 brun
    2009 askblond (grått i princip)
    2010 röd
    2011 blond

    Haha, ja men jag tycker att det är allmänt känt att vi kvinnor inte nöjer sig? När man har det ena vill man ha det andra osv. osv.

    Håller verkligen med ang. råttorna.. Skaffa en toning åtminstone så får du lite liv i det!

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Hahaha gärna lämna hela mailen..
    gick av rena farten.. hahaha ;)

    sitter man för mycket på internet då kanske?

    SvaraRadera