fredag 18 mars 2011

Loppis på bloggen för mina läsare i Västerås

Idag fredag, är det Loppis på bloggen. Först till kvarn gäller.
Är ni intresserade av en vara kan ni maila mig på marlenezufic@hotmail.com
Ni får komma hit och betala och hämta varan, på så vis slipper vi frakten och sparar in massa pengar.
Jag svarar på alla vinnar-mail och kommer där skriva adress och ev mitt nummer så ni hittar hit.

Idag säljer jag:
Stekpanna Mini 30 :-
Liten stekpanna med teflonbeläggning. 14 cm. 
Använd tre ggr.

Handduk 70-tal Retro Vintage 30:- st
Handduk från 60 eller70-talet. Tidstypiskt mönster med stora bruna och rosa blommor . Tyget är av mjukaste frotte i 100% bomull. Måtten är 40 x 65 cm. Tvättas i 60 grader.
Handduken är i mycket bra skick. Tror inte ens att den är använd. Har flera handukar ur samma serie fast med annat mönster på, samma färger. Har även en 70talshandduk med vit botten och stora gröna blommor på. Fler bilder kan mailas vid intresse. Ett måste för dig som älskar RETRO!
(Den är i rosa, var lite svårt att få rätt färg med kameran)

Maybelline Lash Stiletto mascara 70:-
Helt oanvänd. Ligger i förpackning. 01 Black. ( På kicks kostar de 145:-. Detta är ett kap. Halva priset!)

Skor. Storlek 37. 30:- st
Drick med rosa
Rosa saftkanna med strawberry på 10:-
HelloKitty dricksflaska 10:-

Vintagekort
6:-st för de stora
10:-st för de styva, även svartavita bilden på pojken som inte är styv
3:-st kr övriga


Sodastream flaska 10:- för båda (ej svart botten och kork, utan vit). SÅLD
 
 
 
Det var allt för idag. Hittar inte alla saker för det är en byggarbetsplats här hemma just nu. Jag måste ju börja någonstans. Är hemma idag (fredag) så det är bara att höra av sig.

3 kommentarer:

  1. Oj, jag måste missat den kommentaren. Jag har premium! Helt klart värt pengarna, sparar massor av tid.

    Söt stekpanna! Men jag borde också sälja saker istället för att köpa så jag måste tygla mitt habegär, haha!

    XXX

    SvaraRadera
  2. Hmm, sugen på stekpannan ju. men är ju så himla trött i huvudet och orkar inte ens gå utanför porten just nu tror jag, haha...

    skor men jättehöga klackar skulle vara skoj ;P

    SvaraRadera
  3. jag paxar soda streem flaskorna!

    SvaraRadera