torsdag 3 mars 2011

Mulet idag

Idag är det dan före hemfärd. Det är mulet och jag har pá mig klänning och kofta. Jag och älsk har varit in till Maspalomas shoppingcenter och tittat. Jag köpte inget. Stod bara och dregglade över alla fina väskor som jag inte hade rád med. Vi tog en kaffe vid stranden och tog sen en taxi hem.
Nu har jag trákigt. Rastlös.Vill hem till Hiro. Vill träffa Lollo och henns lilla Dante. Hiro och Dante máste fá leka snart.

Lollo! Jag och 9 spritflaskor kommer hem imorgon! Kul va? Nu har vi till hela sommaren ;)


En liten kille på 7 år som kom från London. Vi vträffade honom i poolen en dag. Han simmade mot oss och försökte få kontakt. Han var så söt och jag lärde honom att simma.




Mamma fick en padda av "familjen". Någon har lagt en salt pinne väldigt nära paddan.

Kvällen innan fylget gick. Gissa vilka som åkte hem till Sverige bakis? Hahaha. Nej då, jag blev människa någon gång på Canarias flyugplats.

2 kommentarer:

  1. Bikinibruden näst högst upp är ju för jävla snygg!!

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Tänk om man kunde se ut som henne ;)

    SvaraRadera