tisdag 29 mars 2011

Tråkig dag

Åh va tråkig dag. Är regnit väder ute, så jag kan inte gå ut och leka med Hiro. Jobbar eftermiddag så jag kan inte hitta på så mycket. Har väldigt svårt att åka och göra nåt innan jobbet. Kan inte slappna av när jag har en tid att passa. Har bara suttit hemma och gjort ingeting. Har ont i huvudet också så jag orkar inte börja med något projekt så som städa, rensa skåp m.m. Tror jag vaknat på helt fel sida idag=(
Får vakna på rätt sida imorgon.
 Någon som ser något speciellt med mig idag???

10 kommentarer:

  1. Nej, jag hade inte hört honom :p

    SvaraRadera
  2. nja, jag tror att det kan bli svårt :)

    SvaraRadera
  3. Ögonen? Nej håret. Det är ju ljust igen. Ingen äcklig råttfärgad utväxt. Känns så bra!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Hihi söt du är. Det är en vän till mig, har gjort hennes design :)
    Pusss

    SvaraRadera
  5. jaha, jag tänkte inte ens på håret förren du nämnde det nu. Haha Super fint!!

    SvaraRadera
  6. Det är första gången jag besöker din blogg så det är svårt att se någon skillnad. Hur gammal är du förresten?

    SvaraRadera
  7. Håret. Du har färgat utväxten.

    SvaraRadera