fredag 25 mars 2011

Jaa. Dolli är tillbaka.

Förut på metrobloggen så fanns det en tjej som kallade sig för Dolly. Jag gick in på hennes blogg ibland bara för att jag gillar när mina ögon spärras upp och min haka tappas. Hon lixom lägger ut nakenbilder på sig själv och tycker det är okej. Jag vet inte om hon tycker hon är snygg men hon vet i alla fall inte om att hon inte kan sminka sig... eller vad foundation är. (hon kanske har lärt sig nu, men inte i henns förra blogg) Sen la hon ner sin blogg. Kanske pga av elaka kommenatrer. Jag vet inte. Nu är hon tillbaka på nattsad.se. Äntligen kan jag läsa henns blogg medans jag visar skärmen för Gabriel. Titta då vad hon lägger ut! Ser du! Titta då! Men han vill inte titta. Jag trycker upp den satans skärmen i hans ansikte. Titta vad hon gör!!!
Vill ni ha länken?

Ferdik, jag vet att du kommer googla sönder dina fingrar nu!!

Uppdatering. Klart ni vill ha länken. Här är den. dooliis blogg.

2 kommentarer: