fredag 25 mars 2011

Sen länk till Minelas blogg. Känd från sina 2 dagar i BigBrother

Två dagar var hon inne.. på två dagar hinner man mycket..
Är på mitt bästa länkhumör;) Här får ni länken till Minelas blogg också. Hon som var inne i BigBrother huset i två dagar,...Borttagen text.......
Jag vill inte träffa henne i verkligheten. Hon kan ju bli arg om jag råkar titta på henne. Hon kan bli riktigt arg.
Uppdatering: Jag står för det jag skrivit nu, men jag säger inget om henne som person. Jag känner henne inte och skall inte yttra mig. Jävla dubbelmoral jag har asså. Mådde lite dåligt, för jag tänkte om någon skrev så där om mig. Va ledsen jag skulle bli. Räcker nog med de 166 elaka kommenatar hon har på sin blogg.

2 kommentarer:

  1. aahhhrå det var jag som skrev. Jag bbryr mej inte skriv vad du vill liksom . jag e ba en aning nyfiken om vad du skrev i ditt förra inlägg. och förresten 4 dagar gumman=)

    SvaraRadera