söndag 13 mars 2011

Vart har du köpt din klänning?

Någon snappade upp att klänningen jag köpt i storlek L, men där det även stod storlek ,S var den jag hade på mig igår.
Vart är den köpt?
Jag har köpt den på en av mina favorit butiker. Den heter Stradivarius och S:et i början är formad som en not.
Finns några butiker på Gran Canaria och jag har köpt både kläder och skor där, varje gång jag besökt ön.
Butikerna finns utspridda över hela världen, dock inte i Sverige. Under Stores kan ni se vart de finns, utifall ni skall ut och resa.
.
Här kan ni kika på hemsidan på både kläder, hattar, skor och smycken.
.
Antar att namnet på affären kommer från Antonio Stradivari . Stradivari tros ha skapat omkring 1100 musikinstrument, däribland violiner, violor, celli och viola da gambor. Måste ju vara så med tanke på att deras logga är en not.

Jag älskar deras skor för de är så lätta at gå i, samtidigt som de är bekväma. Man "knäar" inte.
Jag har köpt ett par skor som finns med på hemsidan.






Hade på mig klänningen igår.

1 kommentar: