tisdag 29 mars 2011

Ellen gissar melodin till Lady Gagas låt Born this way

Hysteriskt roligt just nu på Ellen show. Det sänds ju lite efter här i Sverige, men avsnittet är från den veckan då Lady Gaga skulle släppa sin nya låt Born this way. Texten hade släppts, men ingen visste melodin. Låten skulle släppas på radio kommande fredag.
Härliga Ellen satte sig vid ett piano och skulle hitta på en meloli, så som hon trodde den skulle låta. Hon får hjälp av två kända artister. James Blunt och Justin Bieber.

Även roligt när Ellen sitter vid pianot och säger: "Jag känner mig inte som Gaga. Har inte den här Gaga-känslan. Kan jag få nåt så att jag känner mig som henne. Designa nåt åt mig." Hon får då en mobil (sånt bebisar har ovanför spjälsängen) att ha på huvudet.

Här är klippet. Hittade det på youtube faktikst:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar