torsdag 17 mars 2011

Dagens Outfit... och mina tankar om BH


Min vardags-BH är det med spets som syns unter toppen. Den är utan bygel och därför inte jobbig att ha på sig. Jag tycker det är obekvämt med BH och kör ofta utan. Känner mig instängd. Kan absolut inte ligga i soffan och se film med BH på mig. Får panik då.
Ända gången jag har bygel-BH är om jag skall på fest. Eller om jag har nåt på mig som bara passar med bygel-BH.

Aaa, lite onödig fakta kanske, men det är säkert någon som nu tänker: "Åhh, jag är inte ensam."
Var dit jag ville komma.

5 kommentarer:

  1. haha mitt i prick!

    men jag har inte sånna problem varje dag.. bara ibland jag får myror i hela kroppen av BH.
    men då blir det så mycket myror att jag næstan får panik, næstan tvångstankar om att bhn måste av.. med en gång!

    / Anna

    SvaraRadera
  2. Bandeau är det bästa jag vet! Helst utan axelband då också :)

    SvaraRadera
  3. Jag går nästan alltid runt utan bh förutom om ja har nått thight vitt kanske och inte är inom hemmets väggar :P

    SvaraRadera
  4. Den såg skön ut, vart har du köpt den? behöver två nya. min ena gick sönder i thailand.. :( puss!

    SvaraRadera
  5. Erika: BH:n är köpt på Lindex i Punkt.

    SvaraRadera